Verzending & Levering

Woonretailer.nl heeft geen eigen magazijn, dit houdt in dat je aankopen direct door onze deelnemers worden geleverd. We maken onderscheid in de volgende levertijden:

  • Direct leverbaar (op werkdagen voor 15.00 uur besteld – morgen in huis)
  • Snel leverbaar (binnen 3 werkdagen in huis)
  • Leverbaar binnen 3 tot 5 dagen
  • Leverbaar binnen 5 tot 7 dagen
  • Leverbaar binnen 7 tot 14 dagen
  • Leverbaar binnen 14 tot 28 dagen
  • Leverbaar op afspraak

We geven de levertijden duidelijk aan op de artikelpagina, maar we vermelden het ook nog in je order. Bestellingen die door reguliere pakketbezorgdiensten worden bezorgd, worden automatisch aangeboden. Een dag voor ontvangst krijg je per e-mail een Track & Trace-code toegestuurd. Heb je een groot artikel besteld dat door een transportpartner wordt geleverd? Dan neemt onze partner contact op om een afspraak in te plannen zodra het artikel is gearriveerd bij onze deelnemer. Onze levertijden zijn indicatief en kunnen daardoor soms afwijken.

Dit doen we terwijl je op je bestelling wacht

Na je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk door onze deelnemers in gereedheid gebracht voor verzending. Wanneer jouw aankoop nog moet worden geproduceerd of op maat moet worden gemaakt, ontvang je opnieuw bericht zodra je bestelling klaarstaat voor verzending.

Tijdens drukke periodes

Op drukke momenten, bijvoorbeeld rondom feestdagen, kan het langer duren dan je van ons gewend bent om je pakket te ontvangen. Hou daarom je Track & Trace goed in de gaten en neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

Bezorgingskosten

Wij rekenen geen bezorgingskosten op loods5.nl, alleen bij onze cadeaukaarten wordt er €3,75 aan verzendkosten aan je winkelwagen toegevoegd. Let op, bij onze winkels gelden afwijkende bezorgkosten!

Kosten retourzending

Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Geen probleem, want bij ons mag je je bestelling gewoon retour sturen (Let op! Uitgezonderd op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen, bloemen, planten, beddengoed, cadeaukaarten en diensten die geleverd worden door ons). De kosten van de retourzending zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij je met onze klantenservice een andere afspraak hebt gemaakt. Het retourformulier download je hier.

Service

Jij bepaalt zelf wanneer je aankopen worden geleverd, de vervoerder plant hiervoor een afspraak met je in. We leveren je bestelling tot de voordeur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp bij het tillen om je aankoop naar binnen of naar boven te dragen. Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met de levering. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.

Transportpartners

Bestellingen die online zijn geplaatst, worden niet geleverd door onze eigen transportservice. Om je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren, werken we samen met de diverse transportpartners.